من الانم نبستم😂
منم نبستم هنوز
افرین
دیگه از ۳۴ و۳۵ باید ساک اماده باشه
تو ماه ۹ دیگه هر چیزی امکانش هست
البته خودمم هنوز نبستم 😁
منم آماده نکردم
من واسه خودم مونده ولی ساک نینی بستم
خانما چیا گذاشتین داخل ساک ؟؟ برای خودتون و بچه
من اولین باره سزارین میشم تجربه ندارم
من تازه دیروز واسه دخترم رو بستم 😂
فردا هم واسه خودمو میبندم🤭
منم نبستم
اماده کنید خیالتون راحت باشه
منمسزارین هستم
من تازه ساک رو اماده کردم ولی هنوز خیلی مونده
این چند هفته زمانش خیلی سخت میگذره
منم نبستم
منم نبستم هنوز
یاخدا چقدر ریلکسی ببند دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.