دخترا من هنو ساک نبستم زشت نیست؟🤔😕

۹ پاسخ

من ۳۶ هفته بستم

من هروقت برازایمان برم میبندم😂

اگه انقباض یا احتمال زایمان زودرس نداری نه مشکلی نداره بعدشم شما وسایل خریدی فقط جمع کردنش مونده اونم یک دقیقه ای جمع میکنی دیگه

دختر من پریشب بستم تازه🤣

منم نبستم هنوز میخوام هفته بعد ببندم

منم نبستم

من که هفته بعد زایمان میکنم تازه یه ذره امروز جمع کردم چی بگم پس🤣🤣🤣🤣

از چه نظر زشت نیس
مگه زشتی داره
ولی از هفته ۳۵ ببند

من برم وارد ۹ بشم میبندم

سوال های مرتبط

مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری