من ۳۶ هفته بستم
من هروقت برازایمان برم میبندم😂
اگه انقباض یا احتمال زایمان زودرس نداری نه مشکلی نداره بعدشم شما وسایل خریدی فقط جمع کردنش مونده اونم یک دقیقه ای جمع میکنی دیگه
دختر من پریشب بستم تازه🤣
منم نبستم هنوز میخوام هفته بعد ببندم
منم نبستم
من که هفته بعد زایمان میکنم تازه یه ذره امروز جمع کردم چی بگم پس🤣🤣🤣🤣
از چه نظر زشت نیس
مگه زشتی داره
ولی از هفته ۳۵ ببند
من برم وارد ۹ بشم میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.