من بیبی لند گرفتم نمیدونم دیگه خوب باشه یا ن
من باصابون فیروز میشورم یکمم بهش مایع لباس پینو مینزمخیلی بوش خوبه
من فیروز گرفتم
من مای بیبی خریدم
من مایع دستی یونی بیبی گرفتم ولی دکتر گفت برای لباس نوزاد همین پودر صابون های فیروز اینا بهتره
من اکتیو میزنم راضیم
من فیروز گرفتم بوی خوبی هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.