۴ پاسخ

اهن من دوتا قطره عوض کردم.الان این جدیده عالیه با قطره های قبلی یبوست میگرفت اما این جدیده خیلی خوبه اسمش فلیپ فورت هست متخصص نوشت واسه دخترم.فرم اهنش لیپوزومال هست هم یبوست نمیاره هم دندون رو سیاه نمیکنه.

نمیدونم یبوست میشه یا ن از وقتی دنیا اومده بهش میدم

من فقط مولتی میدم فعلا

از الان؟! مگه مال شش ماه ب بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی