بد نیست تو هیچ هفته ای ولی زیاد خوردنش باعث کم خونی میشه کم بخوز
نخور من در حد ۵.۶تا دونه خوردم .ی سریم کم باقالی پلو خوردم الان بچه م مشکوک ب فاویسمه .البته هرجام خوندم گفتن ارثیه نمیدونم
من خوردم چند بار
تا الان صبر کردی به ذره مونده هم صبر کن خوب نیست توی بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.