سلام تو هفته های من باقلا بد نیس شما میخورین؟؟؟...

۴ پاسخ

بد نیست تو هیچ هفته ای ولی زیاد خوردنش باعث کم خونی میشه کم بخوز

نخور من در حد ۵.۶تا دونه خوردم .ی سریم کم باقالی پلو خوردم الان بچه م مشکوک ب فاویسمه .البته هرجام خوندم گفتن ارثیه نمیدونم

من خوردم چند بار

تا الان صبر کردی به ذره مونده هم صبر کن خوب نیست توی بارداری

سوال های مرتبط

مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی