۹ پاسخ

منD900گرفتم عالیه

من ۶۵۳۰پرو گرفتم راضیم

من‌ اول اسفندماه گرفتم یادم نیست چه مدلی بود ولی پرو گرفتم
هم رنگش و هم مدلش و استحکامش خیلی خوب بود
هنوز باز نکردم برای سیسمونیه
قیمت هم ۱۶۵۰۰ گرفتم

بستگی به بودجه ت داره
من قیمتش مهم بوود
نسبت به قیمتش من د۶۰۰ گرفتم با ارسال‌شده شد ۱۱ و نیم

من d900 گرفتم عالیه

بیببخشید بیبی ست

ببین من خیلی تحقیق کردم d900 بهتر از همه بود منم گرفتم ۲۵میلیون از رشت بی بی ست

میگن ۶۵۳۱ خوبه

من سری b “گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی