منD900گرفتم عالیه
من ۶۵۳۰پرو گرفتم راضیم
من اول اسفندماه گرفتم یادم نیست چه مدلی بود ولی پرو گرفتم
هم رنگش و هم مدلش و استحکامش خیلی خوب بود
هنوز باز نکردم برای سیسمونیه
قیمت هم ۱۶۵۰۰ گرفتم
بستگی به بودجه ت داره
من قیمتش مهم بوود
نسبت به قیمتش من د۶۰۰ گرفتم با ارسالشده شد ۱۱ و نیم
من d900 گرفتم عالیه
بیببخشید بیبی ست
ببین من خیلی تحقیق کردم d900 بهتر از همه بود منم گرفتم ۲۵میلیون از رشت بی بی ست
میگن ۶۵۳۱ خوبه
من سری b “گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.