منم با یماه تاخیر زدم خداروشکر خوب گذشت ،فقط روز اول نمیتونست راه بره که چون هر ۴ساعت شربت میخورد کلا حالم نداشت پاشه فقط خابید تبم در حد کم کرد که با شربت اوکی شد من خبلی استرسشو داشتم خداروشکر سبک بود
اره دیروز زدیم از دیروز عصر بسختی راه میرفت یکمم بدنش گرم شد ۴ ساعت یبار پاراوید میدادم خداروشکر از ۲ شب به بعد دیگه بهتر شد همون ۲ شب پاراکید دادم الان راه میره بهتره
بله من با ۲۰روز تاخیر زدم فقط روز اول نتونست از جاش پاشه کلا استا دادم کم کم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.