رفلاکس دارو نداره امپرازول فقط سوزش مری رو کم می کند و بچه کمتر اذیت میشه هرچی بزرگتر بشه رفلاکس کمتر میشه چون ماهیچه های اطراف دریچه معده قویتر میشه
قرص اوردم من براش
داروی اصلیش امپرازوله اسمش کیدیزوله
فقط ببره متخصص
موتیلیوم ک نیس من بزور پیدا کردم
دکتر ب دخترم شاسه اس امپرازول داد ولی فایده نکرد
ی جا دیگ بردم بهش قرص داد اون واسش جواب بود
از دکترش بپرسی بهتره...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.