مولتی ویتامین من از هفته ۱۸ بعد انومالی برام نوشت
برو خودت بخر
ویتامین : فمی استایل ۲ - روزی یک عدد
کلسیم: مارک کلسی شور -روزی ۱ عدد
ویتامین D1000 -
منیزیم ۳۰۰- روزی یک عدد ( بعد رفع گرفتگی یک روز در میون
آهن : فری -دین : روزی یک عدد
امگا ۳ - بدون جیوه: دو بار در هفته
اینها نسخه یک دکتر حاذق توی تهرانه برای من که هیچ کمبودی هم نداشتم از لحاظ آزمایش خون
حتما سونو دالپر باید بدی که خون رسانی جفت ببینه و تصمیم بگیره اسپرین بده یا نه
بنظرم دکترتو عوض کن😐من از هفته ۱۶دارم اینارو مبخورم چطور نداده
عجب دکتری🤦🏻♀️
عوض کن دکترتو
تا الان دیگه باید برات مینوشته که🤔
ویار شدید داشتی؟ بعضی وقتا دکتر برا اینکه ویار تشدید نشه دارو نمیده تا یه مدت
اره برو باید بخوری لازمه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.