خانما ننو گرفتم تخت کنار مادر هم بگیرم بنظرتون؟

۵ پاسخ

گهواره دیگه نگرفتین؟

من ننو گرفتم برای جایی خاستم برم با خودم ببرم تخت گرفتم برای کنار تخت خودم

نه دیگه عزیزم همون کافیه

چند گرفتی عزیزم ؟ فکر نکنم نیاز باشه دیگه

همون کنار تخت جا نمیشه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی