سلام مامانا توهفته8.9بارداری درد زیرشکم طبیعیه؟

۳ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه فقط باید رعایت کنه منم همینطوری بودم ..کار سنگین نکنه و بیشتر استراحت کنه

بارداری؟
من ک خیلی درد داشت دهانه رحمم کوتاه بود

بله اگر با خونریزی همراه باشه خطرناکه

سوال های مرتبط