۱۰ پاسخ

به من ۳۷هفته و ۶روز تاریخ زایمان داده
بیست اردیبهشت هم ختم بارداری نامه برای بیمارستانم گرفتم

۳۷ تمام بشه دیگه نارس نیست

پایان هفته 37

۳۶ هفته ب بعد

بله من ۳۷ هفته و۳روز زایمان کردم

پس چرا دکتر من ۳۷ درنمیاره ای خدااااااا

منم ۳۷,۵ روز زایمان کردم

۳۶ و ۶ روز

۳۷ به بعد دیگه بهش نمیگن زایمان زودرس

کی زایمانت عزیزم ؟
سزارین انتخابی ؟

سوال های مرتبط