به من ۳۷هفته و ۶روز تاریخ زایمان داده
بیست اردیبهشت هم ختم بارداری نامه برای بیمارستانم گرفتم
۳۷ تمام بشه دیگه نارس نیست
پایان هفته 37
۳۶ هفته ب بعد
بله من ۳۷ هفته و۳روز زایمان کردم
پس چرا دکتر من ۳۷ درنمیاره ای خدااااااا
منم ۳۷,۵ روز زایمان کردم
۳۶ و ۶ روز
۳۷ به بعد دیگه بهش نمیگن زایمان زودرس
کی زایمانت عزیزم ؟
سزارین انتخابی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.