۱۳ پاسخ

من تم تولد یک سالگیشون رو میخوام جوجه بدم بزنن
کیکشون رو هم جوجه اوکی میکنم🥹🩷

ای جان نگاشون کننننن🥹🩷🩷

این کیک دختر من بود
دوتا غاز رو ی کیک هم قشنگ میشه

تصویر

چن وقته خودشون مستقل راه میرن؟؟؟

اینم هست
اتفاقا یه مامانی همینجا کیک دختراش این مدلی بود هر دو دختر بعد مث دخترای خودش یکی موفرفری یکی لخت قشنگ شده بود

تصویر

منم دنبالشم پیدا کردی به منم بگو

اینم همینطور

تصویر

شما میتونی طرحش رو‌ دوتا دختر بزاری

تصویر

میتونی عروسکا بزاری وسط دو طرفش شمع بزاری

تصویر

من‌یکی دارم خیلی خوشکله ولی پسرونه ست

تصویر

ای جانم چه جیگرن خداااااا 😍🧿

آخی پینترس کجایی که یادت بخیر😂😂😂
اگه بود دوتا طرح قشنگ برات پیدا میکردم

ای جااااااااان کلییییی طرح خوشگل هست 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۵ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی