منم سر دخترم روغن میزدم بدتر میشد.اگه بخاد ترک بخوره هیچی جلوشو نمیگیره خواهر خسته نکن خودتو🫤☹️
کرم و روغن بی فایدست
من ترک نخوردم هنوز امکانش هست ای اخریا ترک بخورم؟!🙄
روغن برا قبل ترک خوردنه وقتی ترک بخوری دیگه فایده نداره فقط خارش رو میتونه کنترل کنه
زود ترک خوردی
حالا کو تا ترک برداری از ۳۵ هفته انگاری تازه شروع میشه
روغن زیتون اصلا جواب نمیدهههه
من از ۱۴ هفته میزنم الان شکمم تیکه و پاره شده
خیلیارم دیدم از روفن زیتون جواب نگرفتن
میدونم اول ژنتیکه ولی خب همین روغنام باید یه تاثیری داشته باشن دیگه
براکش اومدن راحتتر شده😅
من هنوز ترک نزدم
اگه بزنم روغن زیتون خوبه براش یا از الان بزنم
ولی خفیفه ، من با ژل روغن فیروز چرب میکنم خیلی کنترل شد یعنی ترک خورده ها ، ولی سطحی و کمرنگه
من نارگیل میزنم دوتا دارم خیلی حالم بده اصلا داغونم🥲🥲
میخارونی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.