خانما سنو وزن شما چند پول دادین؟؟؟
بارداری

۲۰ پاسخ

دولتی رفتم۳۰۰

۲۳۲۰تمن با بیمه تامین اجتماعی

من مطب خود دکترم رفتم ۳۰ هفته ۷۰۰ سونو ویزیتم ازم گرفت که بیخودی بود ۵۰۰ رو هم ۱۲۰۰

۳۸۰ با بیمه تامین اجتماعی درمانگاه فاطمه زهرا قاسم آباد رفتم

نمیدونم با ان اس تی شد ۲۵۰۰

آزاد رفتم اواخر اسفند ۴۵۰ شد

دیروز ۲۵۵۰

قبل عیدی ۱۷۰۰☺️

با بیمه شد ۱۲۰۰ یا ۱۳۰۰

۱۴۰۰

۱۵۰۰ .....

۱ تومن سونو وزن یک تومن هم بیوفیزاکال دادم شد دوتومن مشهد قیمتا بیشتبع

دیروز رفتم یک و هشتصد و خورده ای گفت با بیمه شد ۶۰تومن

دوملیون پنجا

متاسفانه ۳۵۰۰

یک میلیون و صد با بیمه تامین اجتماعی

دولتی رفتم هیچ. رایگان بود

۱۱۴۰

950 هزارتومن

۱۲۰۰...

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد