دولتی رفتم۳۰۰
۲۳۲۰تمن با بیمه تامین اجتماعی
من مطب خود دکترم رفتم ۳۰ هفته ۷۰۰ سونو ویزیتم ازم گرفت که بیخودی بود ۵۰۰ رو هم ۱۲۰۰
۳۸۰ با بیمه تامین اجتماعی درمانگاه فاطمه زهرا قاسم آباد رفتم
نمیدونم با ان اس تی شد ۲۵۰۰
آزاد رفتم اواخر اسفند ۴۵۰ شد
دیروز ۲۵۵۰
قبل عیدی ۱۷۰۰☺️
با بیمه شد ۱۲۰۰ یا ۱۳۰۰
۱۴۰۰
۱۵۰۰ .....
۱ تومن سونو وزن یک تومن هم بیوفیزاکال دادم شد دوتومن مشهد قیمتا بیشتبع
دیروز رفتم یک و هشتصد و خورده ای گفت با بیمه شد ۶۰تومن
دوملیون پنجا
متاسفانه ۳۵۰۰
یک میلیون و صد با بیمه تامین اجتماعی
دولتی رفتم هیچ. رایگان بود
۱۱۴۰
950 هزارتومن
۱۲۰۰...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.