غصه نخور من ۵۴ روز تاخیر با علامت بارداری پریود شدم پاک شدم اردیبهشت ماه ببینم چی میشه
ایشالا ماه بعد از خدا میخوام نینی بهت بده 🥹🧚♀️
هوف🥲🥲🥲
من 7 روز 😭هیچ علائم پری هم ندارم
ای وای🥺کیست نداری؟؟
یا تنبلی تخمدان!؟
علائم چی داشتی
دارو مصرف میکردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.