خانوما علاعم حاملگی خارج از رحمی چیه

۶ پاسخ

مگه باردارین 🫠🫠🫠

من تجربش کردم

لکه بینی و اینکه هر ۴۸ ساعت آزمایش تیتر بتا بدید عدد بتا بالا میره ولی دو برابر نمیشه کمتره

فک کنم درد شدید

درد یک طرفه توی شکم یا لگن
خونریزی یا لکه بینی ، احیای غش و ضعف

خونريزي يكي از علائمشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان 🩵محمد امین🩵 مامان 🩵محمد امین🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان موعود مامان موعود ۱۶ ماهگی