۱۴ پاسخ

قطره بیلی ناستر عالیه عالی

شیر خودتو نده شاید ناسازگاری خونی داره فقط شیرخشک بده خوب میشه

دختر منم اینجوری بود تا ۴۰روز زردی داشت از چله که در اومدخودش خوب شد

فک کنم قطره هم داره

شیرخشک رو زیاد بده فقط با شیرخوردن میره، اصلا هم بچه رو گرم نگه ندار نگو سرده و اینا

زردی دخترم رو ۱۵بود شیر خشک و هم زمان شیر خودم و عرق شاهتره خوردم دو روز نشد از ۱۵اومد رو ۵

منم دو روز گذاشتم دستگاه ولی اخرش دکتر قرص داد سوراخ کردم دادم خورد دو روزه تموم شد

کاش بستری میکردی سریع میومد پایین
دستگاه هایی که اجاره میدم ۴ لامپه هستش
دستگاه هایی که خودشون دارم ۱۲ لامپه
بستری بشه خیلی سریع میاد پایین بعد با دارو قابل کنترله
پسر من با ۱۶ دو روز بستری شد ولی دکتر اولش خوب نبود بهش دارو نداد دوباره اومد رو ۱۳ بردم پیش دکتر دیگه یه شب بستری کرد بعدم بهش دارو داد خداروشکر دیگه راحت شدیم زردیش از بین رفت

دختر من هم زردیش بالا بود دوشب بیمارستان بستری شد خوب شد
این دستگاه ها ضعیفن برای بیمارستان ۱۶ لامپه اس قوی تره زودتر خوب میشه

تند تند شیر بده جاشم خنک باشع

عزیزم ب دکترش بگو کلوفیبرات بنویسه براش خیلی زود میارا پایین

روزی دوبار شیر خشک بده

دختر من زردیش رو 9بود دوروز پشت سرهم دوقطره آب انار ریختم رو زبونش روز بعدش بردم آزمایش رو 6اومدگفتن دیگه نیاز نیست

عزیزم دختر منم زردی داشت ولی این دستگاه جواب نبود یه روز بستری شد بیمارستان خداروشکر دیگه کامل خوب شد

سوال های مرتبط

مامان ملکا خانوم❤ مامان ملکا خانوم❤ ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد