خانوما برای بیمارستان شیر خشک آپتامیل بخرم یا گیگوز یا ببلاک؟

۸ پاسخ

شیرخشک نان نخر فقط چون هضمش برای بچه سنگین و یبوست میاره

اپتامیل چند هست؟

بیمارستان دعوا میکنه شیرخشک ببینه اومد خونه بده

من اپتامیل میخرم خواهرمم واسه 3 تا بچه هاش خرید داد تو بیمارستان

شیر خشک رو بیمارستان میندازن دور اصلا نیر که مگیرن

همه بیمارستان نان میبرن
این شیرخشک ها مال وقتی بچه ب نان حساسیت میده

اپتامیل نخر بهداشت گفته یه ماده داره خطرناکه

بیمارستان نمیزارن که شیر خشک بدی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری