اتلیه ببرفقط و البته ی کیک دونفره و چندتابادکنک ببند ب عروسکاش
ما یه جشن چهار پنج نفره گرفتیم و آتلیه بردیم
خب الان تولدیکسالگیشه نمیشه یکسال ودوماهگی براش جشن بگیرید الان بگیرین که عکساش خاطره بشه واسش تولدیکسالگیه
به نظر خودتون بستگی داره
مثلا من اگه تولد نگیرم هرروز تا یه هفته باید مهمون داری کنم چون هی برای تولدش دونه دونه میخوان بیان کادوشو بدن
بخاطر همین میخوام تولد بگیرم براش که یه دفعه بشه
ما جشن سه نفره گرفتیم و رفتیم اتلیه
اگر خودتون نظرتون و دلتون به جشن نیست برید بیرون سه تایی و ببرید آتلیه کلی هم خوش میگذره من برای دخترم همین کار رو انجام دادم و میخوام برای چهار سالگی یا پنج سالگی که عقلش میرسه جشن بزرگ بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.