سلام عزیزان شما هم دقت کنین این ماه دیر میگذره چرا 😂😐

۱۰ پاسخ

وای دقیقاااا 🤣🤣🤣😐😐😐

همیشه فروردین اندازه ۳ ماه میگذره

دقیقا من ۱۲ اردیبهشت انتی دارم نمیره که گیر کرده

آره خیلی

دقیقااا
من الان یک سال بود ۲۱ هفته بودم

دقیقا

خیلی دیر میگذره یسال فروردین هست و آذر هم خیلی دیر میگذره 🤐

وای فروردین ی طرف بقیه سال ی طرف

فروردین همیشه همینجوریه

فروردین همبنجوریه😂😂تا دو ماه دیگم فروردینه اصلا 🫡

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری