منم دیروز سرکلاژ شدم امروزم مرخص شدم کوچکترین دردی ندارم اینقدر که راحت بود یه مقدار خون اومد موقع بلند شدن برای دستشویی که تا چند روز طبیعی اصلا استرس نداشته باش توکل کن بخدااا
انشاالله همه چیت عالی پیش میره عزیزم توکل کن به خدا
من که هیچی نفهمیدم و قبل عمل بی خودی استرس داشتم فقط موقع به هوش اومدنم یه ذره تو اتاق ریکاوری زیر شکمم تیر می کشید و اونم ۱۰ دقیقه کلا کشید بعد ۱۰ دقیقه کلا دیگه درد نداشتم
ایشالا خوب باشه همه چی نگران نباش انقد اسونه
منم ۳ هفته پیش انجام دادم . خیلی خوب بود اذیت نشدم .
همه چی خوب پیش میره نگران نباش
منم برای شنبه دارم نمیدونم چرا خیلی ترسیدم
ان شاالله همه چی خوب پیش میره منم سه روزپیش سرکلاژشدم نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.