فردا انومالی دارم دعام میکنید عالی باشه همچی؟🥺😍😍😍
بارداری

۱۰ پاسخ

انشاالله سالمه

انشاالله همه چی عالی خواهد بود نگران نباش

الهی عالی میشه عزیزم♥️✨

انشالله همچی عالیه
همونی بشه ک دلت میخواد
واس منم دعا کن بچم همونی بشه ک تو دلمه

انشاالله سالم و سلامت باشه عزیزم

منم فردا انومالی دارم

اخی عزیزم ان شاالله که عالی میشه نی نی رو هم میبینی😍

منم دارم ایشالا همه چی خوب باشه😍

به سلامتی و دل خوش بغلش کنی عزیزم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بله. ایشالا سالم و سلامت میبینیش😍

سوال های مرتبط