دوستان دارم میرم اتاق عمل سرکلاژ دعا کنین برام🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۲۰ پاسخ

خدا به همرات عزیزم نگران نباش همه چی بخیر میگذره

ان شاالله که هر چی خیره برات پیش بیاد و به سلامتی نی نی تو بغل بگیری

انشالله ب سلامتی بری و برگردی

انشالله همه چی عالی پیش بره

برو سلامت عزیزم نگران نباش عمل سختی نیس منم انجام دادم

🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

ان شاالله به سلامتی عزیزم نگران نباش منم انجام دادم سخت نیس

نگران نباش عزیزم

عزیزم خدا یار و نگهدارتون ❤️❤️

خدا به همراهت عزیز دلم🫂✨

انشاالله خیره عزیزم خدا به همرات

انشاالله ب سلامتی باشه عزیزم 😘

الهی بسلامتی نی نی رو بغل بگیری و به وقتش زایمان کنی نگران نباش عزیزم خدا همراهته

من حین بارداری ۲ بار عمل تخلیه شکم شدم سرکلاژ که اصلا سخت نیست یه خورده هم دراز میکشی دردم نداره بعدش پا میشی میری :)
ایشالا که خوب پیش بره عزیزم

برو به سلامت عزیزم همه چی خیلی عالی پیش میره انشاالله

نگران نباش سخت نیست

انشاالله بسلامتی تمام میشه

انشالا ک همه چی خوب پیش میره دلت قرص باشه

ان شاءالله خیره عزیزم

عزییییزم خدا به همرات اصلا نکران نباش خیلی عمل راحت و بدون دردی هست

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد