خدا به همرات عزیزم نگران نباش همه چی بخیر میگذره
ان شاالله که هر چی خیره برات پیش بیاد و به سلامتی نی نی تو بغل بگیری
انشالله ب سلامتی بری و برگردی
انشالله همه چی عالی پیش بره
برو سلامت عزیزم نگران نباش عمل سختی نیس منم انجام دادم
🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ان شاالله به سلامتی عزیزم نگران نباش منم انجام دادم سخت نیس
نگران نباش عزیزم
عزیزم خدا یار و نگهدارتون ❤️❤️
خدا به همراهت عزیز دلم🫂✨
انشاالله خیره عزیزم خدا به همرات
انشاالله ب سلامتی باشه عزیزم 😘
الهی بسلامتی نی نی رو بغل بگیری و به وقتش زایمان کنی نگران نباش عزیزم خدا همراهته
من حین بارداری ۲ بار عمل تخلیه شکم شدم سرکلاژ که اصلا سخت نیست یه خورده هم دراز میکشی دردم نداره بعدش پا میشی میری :)
ایشالا که خوب پیش بره عزیزم
برو به سلامت عزیزم همه چی خیلی عالی پیش میره انشاالله
نگران نباش سخت نیست
انشاالله بسلامتی تمام میشه
انشالا ک همه چی خوب پیش میره دلت قرص باشه
ان شاءالله خیره عزیزم
عزییییزم خدا به همرات اصلا نکران نباش خیلی عمل راحت و بدون دردی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.