اومدم سرکلاژ برام دعا کنین

۵ پاسخ

نگران نباش قشنگم اصلا نه درد داره ن هیچی منم ده روزه انجام دادم فقط بعدش یاید مراقب خودت باشی و فقط بخوابی
ان‌شاءالله ک ب خوشی و سلامتی و با حال خوب تا آخر بارداری میری
واسه منم دعا کن🥹🩷

نگران نباش منم دو هفته پیش سرکلاژ شدم از استرس همش گریه میکردم ،الان که گذشته میگم چه دیوانه بودم دور از جون 😄چیزی نبود که

اول

عزیزم نگران نباش منم کردم خدا بزرگه

انشاالله ک ب سلامتی بغلش کنی.بچه چندمتونه؟

سوال های مرتبط

مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیستم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی