۶ پاسخ

میگم شما بد سرکلاژ سونو رفتی یا ن
چند بود چند شده بود

ایشالا خوب میشه

ایشالا عالی پیش میره

خدا پشت و پناهت ،نترس چیزی نیست من انجام دادم

عزیزم منم چند روز دیگه باید انجام بدم انشاالله که عالی پیش میره نگران نباش لطفا اگه تونستی از تجربه اش برام بگو

نترس منم انجام دادم

سوال های مرتبط