۸ پاسخ

چهارده حمد میخونم به نیت سلامتی نی نی

ایشالله بسلامتی زیبا

انشالله بسلامتی عزیزم😘❤️ برام منم دعا کن پنچ شنبه میرم انومالی

امیدوارم نی نی کوچولوتون همیشه صحیح و سالم باشه😍

بسلامتی عزیزم ان شا الله همه چی خوبه

انشالله صحیح و سالم بگیریش تو بغلت عزیزم♥️

انشاءالله به سلامتی باشه

انشالله بهترینها برای خودت و تو دلیت رقم بخوره گلم

سوال های مرتبط