برام دعا کنین رفتم برا سرکلاژ

تصویر
۵ پاسخ

ایشالاصحیح وسالم از اتاق عمل برگردی فداتشم..

آسونه میخان بخیه بزنن فقط
ولی من بعدش درد داشتم

خدا ب همراهت اصلا نترسی ها گلم اروم باش ترس نداره اصلا🥰

سلام بسلامتی انشاالله
سرویکس تون چند بود؟

عمل راحتیه.من دوبار سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری