خانما اومدم برا سرکلاژ برام دعا کنین

۸ پاسخ

عزیزم انشاالله همه چی روال باشه❤️🌹
نگران نباش مطمئنا این بهترین تصمیمه واست👌🏻❤️

دوقلو داری؟من هم دکتر گفته برم ولی هنوز نرفتم

دکترا فقط میخان پول بگیرن
عزیزم ۳۰ بودی، کمی استراحت مطلق میاد بالا

وای مراقبتاش چیاست ؟ سخته؟ بمنم گفت هفته ۱۶ سرکلاژت میکنم

نگران نباش خیلی راحت اصلا غصه نخور

نگران نباش عزیزم خیلی خیلی آروم باش منم انجام دادم اصلا استرس نداشته باش انشالا بسلامتی تموم میشه
و اصلا اصلا طول نمی‌کشه خیلی زود تمومه

مگه ۳۰ رو سرکلاژ میکنن😵‍💫 اون با استراحتم رفع میشد نه؟؟؟

مراقب خودت باش😓 چند بود سرویکست؟

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیستم بارداری
مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی