۲ پاسخ

من سیب درختی رو با دارچین و گلاب و یه کم شکر ورز میدم میزارم کنار
بعد مواد کیک رو درست میکنم سیب ها رو میچینم وسطش دوباره مواد کیک رو میریزم

سیب ها باید خیلی نازک برش بخوره

ما یه مدل درست می‌کنیم سیب خام رو رنده می‌کنیم با گردو خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
عصرونه داریم چه عصرونه ای
کیک یزدی با طعم باقلوا🤌😋
دستورش اینه که ۴تا تخم مرغ هم دمای محیط رو با وانیل و یه قاشق چایخوری پودر هل و یه لیوان شکر ده دقیقه با همزن میزنیم تا کرمی و کشدار بشه بعد بهش یه لیوان روغن اضافه میکنیم نصف لیوان شیر همدمای محیط رو با نصف لیوان گلاب مخلوط میکنیم و بهش چندقاشق زعفرون دم کرده غلیظ اصافه و مخلوط میکنیم ترکیب شیر و گلاب و زعفرون درنهایت باید یک لیوان بشه اونم به مواد اضافه میکنیم و یه قاشق چایخوری عسل برای اینکه کیکای براقی داشته باشیم دو لیوان آرد و یه قاشق بیکینگ پورد مخلوط میکنیم و سه بار الک میکنیم و طی دو مرحله به مواد اضافه میکنیم و اروم با لیسک یا همزن دستی به صورت دورانی هم میزنیم قالبای کیک یزدی رو کاغذ مخصوص کیک یزدی میچینیم و دو سوم قالب رو از مواد پر میکنیم و داحل فری که ۲۰ دقیقه از قبل گرم شده به مدت ۳۰تا۳۵ دقیقه میپزیم وقتی کیکا روش طلایی شد با خلال دندون تست میکنیم اگه بهش نچسبید پخته ،نوش جونتون🥰
#پوشک
#شیرخشک
#فرزند پروری