خانمای تبریزی شما از نی نی لند خرید کردین قیمتاش چطوره؟

۹ پاسخ

منم از اونجا خرید کردم شاید قیمت ها نسبتا بالا باشه ولی انصافا کیفیتش یه چیز دیگست، خواهر منم از اونجا خریده بود واس پسرش لباسا اصلا خراب نمیشدن تا اینکه کوچیک میشد میذاشت کنار

من کلا سیسمونی پسرم رو از اونجا خریدم تنوع فوق العاده جنس هاشونم عالیه عالیه قیمت هاشم خوب بود راحت صفر تا صد سیسمونی پسرم‌رو‌ از اونجا خریدم

قبلا خیلی تکمیل بود عید رفتم ناقص بود همه چی از ترب و روبیکا سفارش میدم من

تنوعش خیلی خوبه
قیمتاشونم با بقیه ی جاها زیاد فرقی نداره

قیمت هااااش خیلی بالاست تازه رفتم دیدم ولی جنس هاشون خیلی خوبو با کیفیته اگه مشکلی برا هزینه ندارین اونجا عالی .

اره من خرید کردم لباساش برند نیلی و دانالو هست کیفیتشون خوبه ولی قیمتش بالاس که نسبت به جنس میارزه مثلا یه شلوار سایز 0 شده ۵۰۰ یا یه سرهمی سایز ۱قیمتش ۹۸۰

اگه تبریز هستی سیسمونی رویال خرید کن
من کلی وسایلو ازش انلاین خریدم

قیمتاش نسبتا بالاست ولی خب جنس هاش خیلی با کیفیته. گاهی هم رو لباساش تخفیف خوبی میذاره.

من خرید نکردم ولی رفتم دیدم خیلیییی تنوعش بالاس قیمتاشم بدک نیس زیاد فرق نداره با بیرون ی سر برو.من بعد خرید رفته بودم گفتم کاش اولش میرفتم

سوال های مرتبط

مامان ترنم و وروجک مامان ترنم و وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد