۸ پاسخ

پس چرا تو کارت بهداشت زده شیر جوشیده
پس حتمن میشه
من با آب درست میکنم از این بعد با شیر درست میکنم

چجوری فرنی رو با اب درست میکنید 😕من یبار درست کردم دخترم اصلا نخورد
ولی برا خودمون یبار درست کردم با شیر انقد دوست داشت وخیلی خورد ازش با اینکه حساسیت به پروتیین گاوی داره

من یبارباشیردرست کردم استقبال نمرد بااب بهترمیخوره

سعی کن شیر خشک باشه بهتره

بااب درس کن خب چکاریه

با شیر ماجان درست کن براش مخصوص بچه هاس

والا میگن شیر تا یکسال مجاز نیست نمیدونم دقیق

اگه حساسیت به پروتئین گاوی نداره آره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی