نه عزیزم سلیقه ای .مثلاً من بی بی لند خریدم. هرچی سلیقه خودته بخر
منم فیروز خریدم،رایحه هاش هم خیلی خوب بود
من فیروز گرفتم
من وی کر خریدم عزیزم همون ایرانیه
اگه نساخت خارجی بگیر پرومیشن زرتی خارجی بزنیم بهشون😂😂😂
من چیکو گرفتم دکترم گفت بهتر مارکش ایرانی باشه هم مناسب به بدنش نیوفتاد راحت عوض میکنی هم همیشه در دسترس
من فیریز خریدم
نه چرا حتما؟ چیکو الان فیکش اومده قیمت اصلش چه کاریه آخه من خودم ترجیحم فیروزه چون هم همه موجوده هم خیالم راحته فیک نیس هم میخوام به کارخونه ش که کارمنداش و حتی صاحبش که همه معلولن کمک کنم
فیروز مار خوبی مخصوصا الورا اونای ک سبزن قشنگ بوی نوزاد میدن
. من فیروز میخرم
من فیروزخریدم
چیکو اکثرا تقلبیه نری سمتش بهتره
کی گفته حتما چیکو باشه، تازه چیکو کلی جنس فیکم داره تو بازار
من همه رو فیروز خریدم دکترم گفت فیروز به بیشتر بچه ها میسازه و مارک ایرانی هست اگه یه درصد هم نسازه میتونی راحت عوض کنی مارکای خارجی و... فقط قیمتشون بالاس
منم فیروز قراره بگیرم
من که فیروز میخرم
عزیزم امکان داره اصلا چیکو نسازه بهش ، فعلا فیروزه بگیر اگه خوب نبود چیکو بخر
چرا خیلیا فیروز میگیرن
من که فیروز خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.