مامانا سرلاک خوری کاربردیه بخرم؟

۵ پاسخ

عالیه من فقط پوره ها و سرلاک پسرمو با اون میدم

بنظرم برای بازاریابیه دیگه هی یه چی درست میکنن 😂😂

اره من توش فرنی می‌زارم
پوره هارو می‌زارم حتی سوپ

منم دارم نمیدونم استفاده بشه یان

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی