يه دست لباس هم بزار. شايد خواستي عكس بگيري ازش يا موقعه ترخيص لباس بهتري بپوشن
شیشه و پستونک و نمیذارن استفاده کنی اصلا
شلوار دو سه تا بردار شاید یه موقع کثیف اینا کرد
تشک تعویض و خشک کن بذار
پستونک رو من شنیدم از اول به بچه ندین. باعث میشه سینه مادر رو نگیره
نمیدونم چقدر درسته
چنتا سرنگ هم ببر همراهت چون موقع زایمان کردن من شیردهی رو با سرنگ شروع کردن
عزیزم سعی کن برای بیمارستان سرهمی ببری چون کش شلوار ها اوایل تولد باعث تنگی نفس میشه
و کش شلوار باعث میشه بند نافشون اذیت بشه
و اینکه پوشک فقط سایز یک نبر چنتا هم سایز صفر ببر
ان شاالله بسلامتی بغلش کنی ♥️
یه دست لباس دیگه هم بزار
دستمال مرطوب؟
به سلامتی و دلخوش
زیرانداز نذاشتی؟
پوشاک هم یه بسته زیاده ۱۰ تا دونه کافیه
زیرپیراهن و آستین کوتاه بردار بجای یه بلوز بذار
کلا دو دست لباس کافیه
بیمارستان فقط بلوز وشلوار میپوشنن
قنداق خوری اگه گرفتی بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.