۶ پاسخ

حوله رو کجا می‌بری بیمارستان لازم نمیشه

عزیزم، لباس خیلی برداشتی، دو دست نهایت ۳ تا کافیه

لباس بیمارستنشو اگه نشستی بشور حتما

مایبیبی بیشتر ببر

مایبیبی

شیشه شیر و پستونک هم برای احتیاط بردار

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری