ببینید اینا برا ساک خودم نینی اوکی؟

۹ پاسخ

شیرخشک اگه بخوای بدی بایدیواشکی بدی چون اجازه نمیدن ولی سعی کن اول آغوزشیرتو بدی بهتره

شیرخشک نمیزارن استفاده کنی
حوله اضافی
پماد سوختگی اضافی
حوله خودت اضافی

خرما یادت نره و دمپایی و فلاسک

والا من طبق تجربه خودم میگم سزارین شدم بیمارستان خصوصی بچه رو لباس پوشیده با ی حوله دور پیچ آوردن در واقع لباس های خودش لازم نشد
پوشک هم خود بیمارستان براشون تعویض میکردن
برای مادر هم پوشک سایز بزرگ تو سرویس بهداشتی بود اصلا بسته خودم لازم نشد

حوله لازم نمیشه اصلا
فلاکس چایی
فراموش نشه

حوله
پماد سوختگی
تشک تعویض
پستونک
آغوشی یا پتو‌دور پیچ
اینا اضافه هستن
لباسم بهتر ی سرهمی ببری جمع و جور تره

میگم حوله برای چی هست؟

خوراکی هارو هنوز ننوشتم

برای مادر 👇🏻

لباس برای برگشت به خونه
پوشک
شرت نخی
سوتین
جوراب
حوله
کش مو
شونه
لوازم ارایشی ـ
مدارک ها
شارژر

برای نوزاد 👇🏻

لباس برای برگشت به خونه
جوراب دستکش کلاه
بولیز شلوار دو دست
زیر دکمه
تشک تعویض
مای بیبی
شیر خشک
پستونک
شیشه شیر
دستمال مرطوب
پماد سوختگی
پتو دور پیچ
اغوشی
حوله

سوال های مرتبط

مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد