بفرمایید
من پوشک سایز ۱ مولفیکس گرفتم امروز باز کردم بزارم برای ساک بیمارستان احساس میکنم خیلی کوچیکن شما اینجور فکر نمیکنید ؟؟
این ست چند گرفتی عزیزم؟ خیلی قشنگه مبارکش
حتما بشور لباساشو
بسلامتی و دل خوش مبارک باشه منم امروز چیا نی نی رو گذاشتم تو ساکش دیگه برا خودم مونده
ای جان بسلامتی زایمان کنی عزیز
مبارکش باشه.منی که ۴تا جوراب سفید پسرمو با سرهمی قرمز انداختم مینی واش صورتی شد ،الآن جوراب سفید و دیدم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.