ساک نینی بچینیم🤤😍
برا خودم چی بردارم؟!

تصویر
۷ پاسخ

بفرمایید

تصویر

من پوشک سایز ۱ مولفیکس گرفتم امروز باز کردم بزارم برای ساک بیمارستان احساس میکنم خیلی کوچیکن شما اینجور فکر نمیکنید ؟؟

این ست چند گرفتی عزیزم؟ خیلی قشنگه مبارکش

حتما بشور لباساشو

بسلامتی و دل خوش مبارک باشه منم امروز چیا نی نی رو گذاشتم تو ساکش دیگه برا خودم مونده

ای جان بسلامتی زایمان کنی عزیز

مبارکش باشه.منی که ۴تا جوراب سفید پسرمو با سرهمی قرمز انداختم مینی واش صورتی شد ،الآن جوراب سفید و دیدم 🫠

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری