من قبل بارداری عاشق تخم مرغ ابپز و املت بودم الان شاید به زور بتونم نیمرو بخورم و عاشق دوغ و ماشتم یه بطری خانواده خودم تنهایی میخورم😅بچم پسریه
منم دوغ خییلی خیییلی دوست داشتم که حتی نون هم تلیت میکردم داخلش میخوردم بچه دختر بود ولی ربطی نداره به ویار
من ویارم دوغ بچم پسره
منم از تخم مرغ بدم میاد و عاشق دوغ ترشیجات خیارشور احتمال دادن دختره.
فرقی نداره خداکنه فقط سالم باشه.
پسر هس
منم دوغ زیاد میخورم از تخم مرغ بدم میاد ولی میخورم باز
بچم دختره ☺️
سری قبل بچت چی بود
من الان عاشق دوغم از تخم مرغ متنفرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.