۴ پاسخ

منم همینممم😭

عزیزم نه ماه بچه تو شکمت بوده بعدشم دردهای زایمان و الان شیر دهی و شب بیداری بدنت ضعیف شده

منم کلا گرممه. اگه تابستون زاییده بودم میمردم.همش حمامم

منم همین طوری بودم بعد زایمان ، کم کم بهتر میشی

سوال های مرتبط