۲ پاسخ

من رفتم دارو خونه گفت سهمیه 10تا داره در هر ماه

آره اگه هم ندادن بهت شوهرتو دوباره بفرست با اون یکی کد ملی دیگه بگیره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل  پسته مامان ابوالفضل پسته ۱۶ ماهگی