۷ پاسخ

عزیزم این ریزشا هورمونیه ، تو حاملگی هورمونا از حالت طبیعی خارج میشن و به بالاترین مقدار میرسن بعد زایمان یهو اینو میان پایین
باعث میشه ریزش مو بگیری

وای من کچل شدم

منم مشت مشت میریزه شیر خودم میدم

منکه کلا کچل شدم😂

بچم شیر مادر میخوره ولی موهام همچنان زیاد نمیربزه

عزیزم بخاطر بی خوابی کم خونی هست ریزش مو ربطی به شیر نداره
من خودم شیر خودمو میدم
چون بی خوابی میکشم و کم خونی دارم زیرش مو گرفتم

منمممم خیلی شدید ریزش دارم😭😭😭

سوال های مرتبط