۱۷ پاسخ

من موهام کچل شده بخدا چی کنیم

هی خواهر من ی موی بلند و پری داشتم بخاطر ریزش مو کوتاهشون کردم الانم شده دم موش😑
دور از جون اولین بار که متوجه ریزش موهام شدم تو حموم ی لحظه یاد مریضایی که شیمی درمانی میشن افتادم🥲🥲

اگه مشکل مالی نداری مزو کن
من سالها پیش انجام دادم ولی به محض اینکه مزو کردم ریزشم قطع شد

قرص اکتی ناتال
قرص پیگمتا
قرص پریورین
امپول بیوتین و بپانتین
قرص هیرتامین صورتی
تونیک رزماری
و خوردن جوانه گندم
تعریف اینارو خیلی شنیدم


ماینوکسیدیلم هست خیلیم جوابه ولی وقتی شروع کردی باید تا اخر عمر استفاده کنی هررزوز تنها عیبش اینه وگرنه تقریبا بالاترین جوابدهیو داره

باید وقت بذارید عصاره قلم گوسفندی یا گاو درست کنید يه عالمه قلم بخرید بذارید قشنگ بپزه شاید نیاز باشه دو روز بجوشه
وقتی دیدید کامل پخته سرد شد چربی روش و بگیرید بذارید کنار کاری با چربی نداریم
حالا مغز استخوان ها رو در بیارید بندازید تو مخلوط کن
با آب قلم عصاره‌ رو قاطی کنید
بذارید فریزر
برای هر وعده غذایی تون یه پیاله ماست خوری همیشه بخورید
بهتون قول میدم مشکل ریزش موهاتون به کل حل بشه تضمینی

رزماری دم کن ، بزار خنک بشه ،بریز تو شیشه اسپری کن به ریشه موهات(تا یک هفته میتونی تو یخچال نگهداری)هر روز اینکار بکن، اگه میتونی هزینه کنی قرص priorinبخر

زینک پلاس خیلی خوبه من برند یوروویتال میخوردم ولی چندتا مو زاید زیر گردنم دراوردم حالا نمیدونم از اونه یا نه ولی خیلی خوب بود اصلا ریزش نداشتم ولی اینسری نمیخوام بخورم میترسم موهای زایدم زیادشه

ماهم همینیم تازه برا من از ۷ سال پیش شروع شده فک کن یه سوم موهام مونده
نمیدونم چه دلیلیه حالا ما حامله شدیم زایمان کردیم
خیلی از دوستام مجردن ریزش شدید دارن بدون علت
من یه مدت تو حاملگی قندو شیرینی لب نزدم غذا هام تقریبا ابپز و بدون روغن بود خیلیم پیاده روی داشتم شاید هفته ای چند کیلومتر به طور عجیبی موهام ریزشش قطع شده بود
الان بازمیخوام امتحان کنم ببینم اثرمیزاره

موهای منم میریزززه خواهررر
نابود شدیم
به خاطر تغییرات هورمونیه

عزیزم قرص هرتامین هم امتحان کن

گریه نداره موهای منم میریزه بعدچندماه دیگه ریزش تموم میشه

نگران نباش. به خاطر به هم ریختن هورمون هاست. درست میشه عزیزم. فقط سعی کن ویتامین هات کم نباشه

منم همینم کل خونه زندگی شده موهای من مامانم موهام میبینه وحشت میکنه انقد ک میریزه

منم همین بودم فقط زینک پلاس به دادم رسید البته مداوم مصرف کنید
و یه روش بهتون میگم اگر واقعا انجام بدی بهت قول میدم معجزه شو ببینی ریزش موهات قطع میشه
بگم؟ 🥲

منم همینم

از دو سه ماهگی نوزاد ریزش مو مادر شروع میشه تا هشت نه ماهگی
طبیعیه بعد دوباره حاش در میاد
هرچی مکمل هم بخوری همینه
اگه خیلی ناراحتی تونیک هیر فرند دکتر بیز بگیر من قبلا استفاده میکردم خیلی خوب بود

اوضاع ماهم همینه عزیزم

سوال های مرتبط