جیگر گوسفند خوردم یه پنج تیک کوچیک ضرری ک نداره .تو ماه های اول بارداری

۴ پاسخ

خوردی دیگه، بگیم ضرر داره میخوای چیکار کنی

ضررداره نخور دیگه سه ماه اول خیلی مهمه رعایت خیلی چیزا

من خوردم یبار ولی میگن ضرر داره . این سری که گذشت . چیزی نمیشه اما تا ماه های بالا تر دیگه نخور

ضرر داره نخور دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد