اصلا برا چی زدی خرافاته میگن زیاد میاد و اینا
آخه چرا زدی؟ موهای اضافه خودش میریزه موهای ریشه دارم کخ بلند میشه
من که کاملا مخالفم با کچل کردن بچه گناه داره هیچ وقت انجام نمیدم
برای چی زدین موهاشو گناه داره طفل معصوم 🥹 با مزه ام شده چهرهاش البته ولی نزنین توروخدا خیلی کوچیکه تا یک سال اصلا دست به سرش نزنین زیاد
ببخشیدا ولی بعضی بچه ها چ گناهیی کردن میوفتن دست همچین ادمایی این زبون نداره ازخودش دفاع کنه شمام باید این بلارو سرش بیارین چه فکریه دارین اخه ب پدرمادرش بره موهاش خوب میشه یا بد دیگه بتراشیم ک پرپشت بشه چیه بخدا ظلمه
من۱۵روزگی زدم
من موهاشو نذر امام رضا کردم
یکمی زود زدی اما ریشه موهاش قوی میشه تا یکی دو هفته دیگه در میاد دخترمو وسط سه ماهگی زدم بعد ی هفته در اومد
یکی ازاشناهامون دخترش ۳سالش بودگفت موهاش خیلی نرمه کچلش کرد این بچه طفلی انقدبعدش مریض شدازخودش میترسیدتواینه نگانمیکردروسری ازسرش درنمیاوردروسری شومحکم میگرف الان ۷سالشه ولی اون ترسه تووجودش هنوزهست
نمی دونم شما ب چ نیتی زدید
ولی فامیل ما اگ اشتباه نکنم در ۷ روزگی موهای بچه هاشون میزد،میگفت ثواب داره
خیلی زود زدی یک سال به بعد می زدی اره اگه تند تند بزنی پر پشت میشه من برای دخترم رو سه چهار بار با تیغ زدم الان انقدر پر پشت شده سالی یه بار می برم ارایشگاه کم پشتش کنه😕😕
من نمیزنم
من زدم همش میریختن تو چشاش تو گردنش لباساش پر مو بودن
از لحاظ اینکه موهاشون میریزه و به لباسشون و متکا میچسبه خوبه کوتاه کردن بعدمزیاد که خوابن اکثر پشت موها بهمگره میخوره بد میشه
من موهای دخترم اصلا کوتاه نکردم الانم بلند و خوب هست
پوست سرش خيلي نازكه اشتباهه موهاشو ميزني
😶😶😶🤦♀️🤦♀️
😂😂😂🤦🏻ای ننه
خوب کردی زدی بزرگتر میشه آدم دلش نمیاد بزنه
کار خوبی کردی منم دوتا قبلیام رو زود زدم
من 5 ماهگی زدم موهای دخترمو
بله هنوز کوچیک بوده
ولی دیگه کاریه کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.