۸ پاسخ

از من وصل نیس...گفتن ک وصل نکنین چون مال امریکاس احتمال اینکه بتونن دوباره ترور و رصد کنن بالاس

هنوز وصل نشده

برا من وصله

من وصل بودم

من که اینس تا رو پاک کردم رفتم نصب کنم نشد حالا باید شوهرم برام بفرسته

هرکسی وصل شد برای منم بفرسته ثواب داره 😁

همه ب اینستا وصل شدن

مثل اینکه آره رفتن این.ستا

سوال های مرتبط

مامان بَشَم😎 مامان بَشَم😎 ۳ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی
مامان پسرک مامان پسرک ۳ سالگی