خسته شدم یساعته نشستم اینجا😫😫
نی نی#
پوشک#
جیش#
شیرخشک#

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم‌کدوم خانه بازی بردی؟

مامان مهرداد چرااااا هم میایم تاپیک هات را لخوونیم،حذف می کنی
بخداا حالمون را می گیری
بزار بمونن

ساعتی چن میگیرن اونجا ؟
اینجا قبل عید ۱۹۰ بود

چه باحال
دختر من باید دمبالش برم که نیفته خوب باز تو نشستی

حالاخوبه شماتوخانه بازی اید
ماهمینوواقعی توخونه روزی چندبار اجرامیکنیم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی