بچه ها من صبا چای شیرین نخورم نمیتونم صبحانه کیا مثل منن

۵ پاسخ

من چایی نمی‌خورم مگه روزش همسر باشه و چایی دم کنه ...

منم میخورم همراه با صبحانه
حالم جا میاد وقتی میخورم 😂😂

منم اصلا چایی خور نیستم ولی صب تا چایی نخورم لود نمیشم😐😂

و منی که الان ۵ ماهه چای نخوردم.معدم اسیدی میشه

منم هرچی بخورم باید کنارش حتما چای شیرین بخورم .چون گلوم خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان آیلین و نی‌نی💙 مامان آیلین و نی‌نی💙 هفته سی‌ونهم بارداری