من چایی نمیخورم مگه روزش همسر باشه و چایی دم کنه ...
منم میخورم همراه با صبحانه
حالم جا میاد وقتی میخورم 😂😂
منم اصلا چایی خور نیستم ولی صب تا چایی نخورم لود نمیشم😐😂
و منی که الان ۵ ماهه چای نخوردم.معدم اسیدی میشه
منم هرچی بخورم باید کنارش حتما چای شیرین بخورم .چون گلوم خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.