گیگوز راحتتر گیر میاد، بهتره قاطی نکنی، اگه کوچولوت رفلاکس داره همون گیگوز هم خوبه، میتونی چند وعده گیگوز بدی چند وعده هم ترویتال ولی قاطی نکن
اصلااااا شیر و قاطی نکن
یه وعده جدید بده بقیه قدیم فردا دو وعده جدید بقیه قدیم همینجوری هی وعده جدید و اضافه کن تا جایگزین بشه
دکتر دخترم گفت اصلا شیر و قاطی نکن ترکیباشون بهم میریزه بدتره واسه گوارش
بله قاطی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.