۳ پاسخ

گیگوز راحتتر گیر میاد، بهتره قاطی نکنی، اگه کوچولوت رفلاکس داره همون گیگوز هم خوبه، میتونی چند وعده گیگوز بدی چند وعده هم ترویتال ولی قاطی نکن

اصلااااا شیر و قاطی نکن
یه وعده جدید بده بقیه قدیم فردا دو وعده جدید بقیه قدیم همینجوری هی وعده جدید و اضافه کن تا جایگزین بشه
دکتر دخترم گفت اصلا شیر و قاطی نکن ترکیباشون بهم میریزه بدتره واسه گوارش

بله قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی