۴ پاسخ

من گیگوز میدم و راضیم
تپل نیست ولی خب وزنش روی نموداره

من عالیه و سبک.

نان 2بده خیلی خوبه من میدم

گیگوز اصلا وزن نمی‌ده چرت ترین شیرخشک
نان وزن میده که دلدرد میکنه
اپتامیلم وزن دهیش متوسط
بیومیلم یبوست شدید

سوال های مرتبط